برگزاری کنفرانس آنلاین مارکتینگ با همکاری سامانه آموزشی گروه سولیکو

برگزاری کنفرانس آنلاین مارکتینگ با همکاری سامانه آموزشی گروه سولیکو
نوشته شده توسط : Moderator (1) | چهارشنبه, 29 فروردين 1403
| مطالعه : 2 دقیقه
سامانه مدیریت آموزش گروه سولیکو، با هدف ارتقای سطح علمی کلیه پرسنل و همچنین علاقه‌مندان به یادگیری و مهارت آموزی در کنار کار، دوره‌های آموزشی متنوع و جامعی را آماده و در اختیار کاربران محترم قرار داده است. در حال حاضر دوره‌های عمومی و تخصصی متنوعی حول موضوعاتی از جمله فناوری اطلاعات، مدیریت سرمایه‌های انسانی، SAP، زنجیره تامین و ... در این سامانه قابل مشاهده و استفاده کاربران عزیز است. همچنین این سامانه افتخار برگزاری کلاس‌های مجازی تعاملی و همچنین پخش آنلاین کنفرانس و سمینارها در بستر Adobe Connect را دارد.
 
در حال حاضر از تاریخ 26 الی 30 فروردین‌ماه، این سامانه افتخار همکاری با تیم گرانقدر مارکتینگ سولیکو به منظور برگزاری کنفرانس آنلاین با موضوع Shopper Marketing و با سخنرانی جناب آقای انریکه لوپز را داراست.
 
در جریان این همایش جناب آقای انریکه لوپز مشاوره بازرگانی و فروش گروه سولیکو و با سابقه کار در شرکت بزرگ کوکاکولا، از طریق بستر Adobe Connect سامانه آموزشی به ارائه سخنرانی و همچنین اشتراک گذاری فایل‌های آموزشی خود با مخاطبان می‌پردازند. تعدادی از همکاران مدعو تیم مارکتینگ این کنفرانس را در محل سینمای معین مال مشاهده می‌کنند و سایرین و همچنین سایر همکاران این تیم نیز امکان مشاهده این کنفرانس را به صورت آنلاین و زنده از سامانه آموزشی گروه سولیکو در روزهای برگزاری دارند. لازم به ذکر است در صورتی که این افراد موفق به مشاهده این همایش به صورت زنده و لایو نشدند می‌توانند پس از قرارگیری ویدئوهای این همایش در سامانه آموزشی، از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوند.
 
در ادامه برنامه برگزاری این همایش را مشاهده خواهید نمود:
  
 

اطلاعات تماس